Így dolgozunk a holnap építőivel
Mi jut eszünkbe a LEGO-ról? Határtalan játék, kreativitás, alkotás vagy az a fájdalmas pillanat, amikor rálépünk egy elgurult kockára. A LEGO több, mint 50 éve hódít, és ma már a világ egyik legnagyobb játékgyártó cége. A felnőttek és gyerekek egyaránt imádják, a cég folyamatosan megújul, és fejlesztő játékokkal teszi boldogabbá mindennapjainkat.
Az X-SIGHT büszke arra, hogy minket kértek fel a LEGO üzletek fejlesztésére Szlovéniában és Horvátországban. A fejlesztés fókuszában az ügyfélélmény kiterjesztése, az ügyfelek igényeinek tökéletes megértése és az erre reagáló ügyfélkommunikáció megújítása állt. Kiemelt célunk volt, hogy a LEGO-t jellemző játékosságnak minél nagyobb teret adjunk, és az üzletek csapatával közösen valósítsunk meg ötleteket.
A megvalósított fejlesztés három fő pillérre épült:
Tartani a lépést a technológia nyújtotta lehetőségekkel – igény esetén az üzletekben már tablet segítségével kerül bemutatásra a dobozok tartalma.Aktívan megosztani a legjobb ötleteket az újdonságok bemutatásánál, hiszen a portfolió 70%-a évente megújul.Kialakítani azt az inspiráló környeztet, amiben a kollégák a LEGO Store vezetőjével naponta közösen gondolkoznak a részletek tökéletesítésén: az ügyfelek elégedettségének növelésén, a lojális és visszatérő vásárlók számának növelésén és a lehető legtöbb betérő ügyfél számára a megfelelő LEGO szett megtalálásán.
Büszkék vagyunk rá, hogy hozzájárulhattunk a holnap építőinek élményéhez, és mérhető áttörést értünk el közösen az ügyfelek megszólításának hatékonyságában.